Sort by
Sort by

نستله، «اسپشیال تی» را در ژاپن عرضه می کند


«اسپشیال تی»
Nestlé’s Special.T system
مرغوب ترین چای های ترکیبی: این وسیله، قابلیت درست کردن و ارائه ی بیش از 25 نوع چای مختلف را دارد.

نستله با معرفی دستگاه «اسپشیال تی» در ژاپن، برای اولین بار کپسول های چای «اسپشیال تی» را که جزء کالاهای لوکس نستله محسوب می گردد، به مشتریان خارج از اروپا معرفی می کند.

شرکت معتقد است تکنولوژی پیشرفته ی این دستگاه های چای ساز، که به همراه 25 نوع چای مختلف عرضه می شود، مصرف کنندگان ژاپنی را جذب خواهد کرد.

معرفی «اسپشیال تی» در ژاپن، بر اساس عرضه ی موفقیت آمیز و سریع آن، در هفت کشوراروپایی نظیر فرانسه، بلژیک، آلمان و سوئیس انجام گرفته است.

«پاسکال لبایلی»،(Pascal Lebailly)، مدیر «اسپشیال تی» نستله اظهار داشت: «ژاپن یک بازار مهم چای با ظرفیت بالاست و مصرف چای در پایتخت آن، پنج برابر بیشتر از هر کشور اروپای غربی به جز انگلستان می باشد.»

وی افزود: «گرچه ژاپن از فرهنگ غنی نوشیدن چای سبز برخوردار است، ولی گونه های دیگر چای نظیر چای سیاه، آبی، سفید، طعم دار یا چای های گیاهی طبیعی کمتر در آن جا شناخته شده اند.»

«ما ضمن تأمین هر آنچه که جهت تهیه ی یک فنجان چای عالی نیاز است، فرصتی را برای مصرف کنندگان ژاپنی فراهم می نماییم تا با انواع متنوع چای های باکیفیت نیز آشنا شوند.»

این افتتاح، در آن زمان که "نستله ژاپن" جشن صدسالگی نستله را برگزار می کند، انجام می پذیرد.

نوآوری های اصلی

«اسپشیال تی»بعد از «نسپرسو» و «نسکافه دولچه گوستو»سومین نوآوری بزرگ نستله در دستگاه های ساخت نوشیدنی می باشد.

Nestlé’s Special.T system
«سنکا کریشیما»،(SENCHA KIRISHIMA): این، یک چای سبز طبیعی ابداع شده توسط «اسپشیال تی» مخصوص بازار ژاپن است.

این دستگاه چای ساز، گلچینی از مرغوب ترین محصولات چای را که از بهترین و کمیاب ترین مزارع چای دنیا (یک درصد مزارع چای) به دست آمده، ارایه می کند. چای های متنوع ارائه شده در ژاپن، به منظور در نظر گرفتن سلیقه و ذائقه ی مصرف کنندگان محلی، شامل یک ترکیب اضافی چای سبز نیز می باشد.

رای استفاده از وسیله ی «اسپشیال تی» مصرف کنندگان می بایست اول یک کپسول حاوی برگ های چای را انتخاب کرده و داخل دستگاه قرار دهند. دستگاه به طور اتوماتیک نوع چای را تشخیص می دهد و بر اساس آن میزان دمای آب و زمان لازم برای دم کشیدن چای را تنظیم می نماید.

«اسپشیال تی»دارای فروش آنلاین انحصاری در اروپا است و تجربیات دیگر نستله را (نظیر فروش نسپرسو) در بازرگانی الکترونیک به کار می گیرد.

این دستگاه از ماه سپتامبر با درخواست های آنلاین (که از ماه اگوست انجام گرفته) در سراسر کشور ژاپن در کلیه مغازه ها در دسترس خواهد بود.