مشکلاتتان را با ما در میان بگذارید.

اصول تجاری شرکت نستله، بازگوکننده تعهدات ما به پیروی از قانون و نحوه اجرای تجارت ما است. اصول ما که بیش از یک نوشته صرف است، لازم‌الاجرا هستند و ما آماده‌ایم تا اقدامی را که جهت حفظ اطمینان از مدیریت شرکت در راستای قوانین لازم است، به‌جا آوریم. شما می‌توانید در رسیدن به این هدف ما را یاری کنید.

سیستم گزارش هم‎سویی ما با قوانین به نام «گفت‌وگو با ما» (Tell us) یک کانال ارتباطی مجزا برای شما و کلیه ذینفعان است. شما می‌توانید از طریق آن، گزارشات خود را از هرگونه اقدام بالقوه ناهمسو با اصول تجاری ما را به گوش مسئولان برسانید.


مهم:
انتقادات در رابطه با محصولات یا خدمات باید از طریق فرم ارتباط با ما یا تماس با تیم خدمات مصرف‌کنندگان ما در سراسر جهان گزارش شوند.





چگونه یک تخلف را گزارش کنیم؟

«گفت‌وگو با ما» یا سیستم گزارش تخلف همیشه در دسترس است. (شبانه‌روزی، در کل روزهای هفته و ۳۶۵ روز سال)

۱ – شما می‌توانید از طریق فرم وب‌سایت یا تماس رایگان تلفنی جهت گذاشتن پیغام استفاده کنید. برای استفاده از این دو روش، به این وب‎سایت مراجعه کنید.

۲- در هر دو صورت شما یک شماره پیگیری مجزا دریافت خواهید کرد. لطفاً آن را یادداشت کرده و نگهداری کنید.

۳- این شماره پیگیری، مرجع شما برای سیستم گزارش تخلف و فرم پرکرده شما می‌باشد. با این شماره می‌توانید روند پیشرفت کار را پیگیری کنید و یا اطلاعات بیشتری ارائه دهید. شما در هر دفعه ورود نیاز به ارائه این کد خواهید داشت.

۴- ما به همه گزارش‌ها اهمیت می‌دهیم و اقدامات لازم را برای هر گزارش اعمال خواهیم کرد. ما روند پیگیری را به اطلاع شما خواهیم رساند.

۵- در هر زمانی شما می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کنید و با استفاده از شماره پیگیری‌تان روند پیشرفت کار را دنبال کنید.

۶- ما سعی در بهبود سیستم گزارش تخلف داریم. همچنین توجه داشته باشید که حق ایجاد تغییرات در آینده محفوظ است.