1948 - 1959

راحتی بیشتر مصرف‌کنندگان

 

دوران پس از جنگ، با شاخص‌های شکوفایی و رشد همراه بود. مردم در آمریکا و اروپا پول خود را صرف خرید ماشین‎آلاتی نظیر یخچال و فریزر می‌کردند که زندگی را آسان کند‌. غذاهای آماده نیز از محبوبیت برخوردار بودند و نستله آلیمانتانا نیز با محصولاتی نظیر نسکوئیک و مگی پاسخگوی این نیاز عمومی بود.

1948

 

در آمریکا نستله آلیمانتانا، نوعی چای حل شدنی با نام تجاری «نستی» (Nestea) به بازار عرضه کرد که توسط همان شیوه‏‌های تولید نسکافه تهیه می‌‏شد. مصرف‏‌کنندگان می‌‏توانستند آن را به صورت سرد یا گرم استفاده کنند. نسکوئیک که به‌آسانی در شیر سرد حل می‌شود نیز در آمریکا عرضه شد و تبدیل به یک محصول پرفروش شد. به کارگيری واژه کوئيک در نام اين محصول، اشاره به سرعت و سهولت تهيه آن دارد.

1954

 

غذای کودک نستله، از سال 1948 به‌ عنوان یک محصول پودری در دسترس عموم قرارداشته‌ ‏است. در حال حاضر، این محصول تحت عنوان «سرلاک» شناخته می‌‏شود.

ادویه مگی که از ابتدا به عنوان یک عصاره مکعبی به‌ فروش می‏‌رفت، با نام تجاری «فوندور» به شکل پودر عرضه ‏شد. این محصول در بسته‏‌بندی مناسب و قابل پاشش، به عنوان چاشنی غذا، در آشپزخانه‏‌ها و سالن‌‏های پذیرایی مورد استفاده قرار می‏‌گرفت.

1957

کنسروهای «راویولی»، با نام تجاری مگی، به بازار عرضه شد. موفقیت چشمگیر این محصول، نستله را به عرضه بیشتر غذاهای کنسروی و آماده ترغیب کرد و عرصه‏‌ای برای رشد و موفقیت شد.