ایده نخستینِ برند «نسکافه»، سالها پیش از آنجایی شروع شد که هر مصرفکنندهای بتواند تنها با افزودن آب به پودرِ قهوه آماده، از یک فنجان قهوه خوشطعم و با کیفیت لذت ببرد. در سال ۱۹۳۸، پس از هشت سال پژوهش، این مهم توسط دکتر مکس مرگنتالر تحقق یافت، سرانجام این برند متولد شد و صنعت قهوهسازی را متحول کرد. در زمان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۳۹، «نسکافه» مورد استقبال بسیاری از سربازان قرار گرفت؛ چرا که قهوهای خوشطعم با روش آمادهسازی بسیار سریع و آسان بود. پس از جنگ، صادرات «نسکافه» به کشورهای فرانسه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا رقم خورد که این آغازی برای شناختهشدن بیشتر آن در سراسر جهان بود.
امروزه در تمام ساعات روز، مصرفکنندگان در بیش از ۱۸۰ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، از طعم محبوبترین قهوه دنیا لذت میبرند.
عليرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات، سرویسهای بازاریابی و ارتباط با دولت شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران در مورد این خبر گفت: «توجه به تولید ملی، ایجاد اشتغال و اهتمام به ارائه برترین کیفیت، ضمن توسعه محصولات تولید داخل، سه اولویت شرکت نستله ایران برای ادامه راه و ایجاد ارزش مشترک در کشور است.»
«نسکافه سه در یک آیس» را به یک لیوان شیر کم چرب سرد همراه با دو قطعه یخ اضافه کنید و از طعم خوش آن، نهایت لذت را ببرید.
مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرفکنندگان شرکت نستله ایران با شماره تماس ۸۸۶۲۳۷۹۵ (۰۲۱) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۰۲ آماده ارائه اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول است.