قهوه نستله، برای پاسخگویی به سلایق و نیازهای افراد مختلف، در انواع متفاوتی عرضه میشود. این محصول، برندهای مختلفی از «نسکافه رد ماگ» تا محصولاتی نظیر «نسکافه های ۳ در ۱ » را در بر میگیرد.
نسكافه اين چنين قدم به عرصه حضور نهاد.
طعم غنی قهوههای نستله، نمایانگر پیشینه پربار آن است. برند نسکافه در دهه ۱۹۳۰ در برزیل شکل گرفت. این قهوه به عنوان نمادی از نوآوری و پیشرفت مداوم شناخته میشود. ما با تکیه بر تخصص خود در تولید شیر نستله، نوعی قهوه قابل حل را طراحی کردیم، این کار امکان میدهد تا به هزاران کشاورز برزیلی در تحمل سختی و کاهش مازاد محصول کمک کنیم و همچنان با استناد به میراث خود، در حمایت و همکاری با کشاورزان در سراسر جهان پافشاری میکنیم.
نسکافه در سال ۱۹۳۸ در سوئیس به بازار عرضه شد. این محصول تنها با افزودن آب جوش، یک فنجان قهوه با کیفیت را برای مصرفکننده آماده میکند. نسکافه در مدت زمان کوتاهی به فرانسه، انگلستان و آمریکا صادر شد. در سال ۱۹۶۵، نسکافه نام تجاری خود را با نوآوری جدیدی به نام "گلد بلند" گسترش داد. نسکافه "گلد بلند"، یک نوع قهوه خشک و قابل حل است. در طول این سالها، با افزایش نوآوریهای متعدد و عطر و طعم طبیعی دانههای قهوه، این محصول بهبود یافته است. امروزه، مصرفکنندگان در سراسر جهان از کیفیت، طعم، عطر و سهولت تهیه انواع مختلف نسکافه لذت میبرند.
خوب است بدانید:
تعهد ما به کیفیت، فراتر از محصولاتمان است. ما به کشاورزان قهوه کمک میکنیم و در هر مرحله، سعی در کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی داریم.