Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

پروبیوتیک‌ها

می‌دانیم که برخی باکتری‎ها می‎توانند برای بدن ما مضر ‎باشند. اما وجود باکتری‌ها در بدن ما، طبیعی و مفید است. پروبیوتیک‎ها زنده هستند. باکتری‎های مفید، به ‌طور طبیعی در برخی مواد غذایی تخمیری یافت می‌شوند و به دیگر مواد غذایی اضافه می‌شوند. این باکتری‎ها، به دلیل فوایدی که برای سلامتی بدن دارند، در برخی مکمل‎ها نیز وجود دارند.

با باکتری‌های مفید، بدن خود را سالم نگه دارید.

بعد از مصرف فرآورده‎هایی که حاوی پروبیوتیک هستند، باکتری‎های مفید به دستگاه گوارش وارد می‎شوند و به بهبود توازن کلی باکتریی‎ها کمک می‌کنند. عواملی مانند رژیم غذایی، استرس و آنتی‎بیوتیک‎ها می‌توانند توازن باکتری‎‌های مفید را در دستگاه گوارش برهم بزنند. پروبیوتیک‎ها می‌توانند به ایجاد تعادل باکتری‌های مضر و حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کنند.

 

 منابع در دسترس زندگی امروزی
 منابع طبیعی
 
 ماست
ماست
 
 آبمیوه
 کفیر
 
 صبحانه غله‌ای
 کلم ترش
 
 نان  
میسو(نوعی ادویه ژاپنی)
 
 پنیر
 آب‌دوغ
 
 مکمل‌های غذایی
 کیمچی
 
 

این صفحه، شامل اطلاعات کلی است و جایگزینی برای توصیه‎های پزشکی نیست. لطفاً برای اطلاع از توصیه‎های متناسب با وضعیت شخصی خود، با پزشک مشورت نمایید.