Sort by
Sort by

آموزش و تحصیل

 

 

تعهد ما: تامین آموزش مناسب برای کارکنان نستله در مورد پایایی زیست محیطی، ایجاد ارزش‌های مشترک (مسئولیت اجتماعی) و ارتقاء آگاهی در زمینه تغذیه، سلامتی و تندرستی

آموزش‏‌های ما برای کمک به کارکنان در پذیرش رژیم غذایی سالم و متعادل، توسعه حرفه‌‏ای، مشارکت در اهداف زیست‏‌محیطی و دستیابی به اهداف کسب‌‏و‏کار طراحی شده‌‏اند. آموزش در راستای ایجاد ارزش‏‌های مشترک را با موفقیت در کلیه دروس مرکز آموزش بین‌‏المللی خود قرار دادیم و اکنون در تلاشیم تا این مهم را در اصول تجاری شرکت نستله اجرا کنیم.

پیشرفت ما

ما پیشرفت زیادی در آموزش کلیه کارکنان در زمینه ماژول موسسه ضریب تغذیه (NQ) داشته‌‏ایم به گونه‌‏ای که، ۹۴/۴٪ آنها آموزش دیده‌‏اند (در مجموع از سال ۲۰۰۷). ما دامنه تعهد خود برای آموزش را افزایش دادیم تا تمامی فعالیت‏‌های مشارکتی و گردش کارکنان را تحت پوشش قرار دهیم.

آموزش اطلاعات زیست‌‏محیطی در ۷۴٪ از کشورهایی که در آنها فعالیت داریم، اجرا شد. بیش از ۴۰۰۰ کارمند دوره آموزش مجازی را با موفقیت سپری کردند و کارگاه رهبری «ما نستله را باتدبیر می‌سازیم» نیز در استرالیا، برزیل، چین، دبی، مالزی، مکزیک، پاناما، فیلیپین، اسپانیا، سوییس، ایالات متحده آمریکا و ونزویلا برگزار شد.