Sort by
Sort by

شرکت نستله برای حمایت از تغذیه سالم چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت (WHO)، ۶۵۰ میلیون فرد بالغ در جهان در سال ۲۰۱۶ دچار چاقی بوده‌اند – تقریبا ۳ برابر این مقدار در سال ۱۹۷۵ – در‌حالی‌که بیش از ۳۴۰ میلیون کودک بین سنین ۵-۱۹ سال دچار اضافه‌وزن یا چاقی بوده‌اند. 

نستله با ارائه گزینه‌های سالم و خوشمزه‌تر برای کودکان و خانواده‌ها، همچنین تشویق افراد برای حرکت به‌سوی زندگی سالم‌تر و ایجاد، اشتراک‌گذاری و به‌کارگیری دانش تغذیه، به مدیریت و مهار چاقی کمک میکند. 

ما در حال کاهش نمک، شکر و چربی ‌اشباع‌شده در مواد غذایی و آشامیدنی خود هستیم، تا محصولات مغذی نستله را تضمین کنیم و  مقدار سبزیجات، غلات سرشار از فیبر، حبوبات، آجیل و دانه‌ها را افزایش دهیم.

ما با افزودن ریزمغذی‌ها به مواد غذایی و نوشیدنی در کشور‌های که در آن‌ها سوءتغذیه وجود دارد در حال کمک به رفع مشکل کمبود‌ مواد مغذی یا سوءتغذیه هستیم.

به‌واسطه طرح پیشبردی ما، «نستله، برای کودکانی سالم‌تر»، هدف ما کمک به ۵۰ میلیون کودک برای داشتن زندگی سالم‌تر تا سال ۲۰۳۰، از طریق بکارگیری فرمول‌بندی جدید و نوآوری به‌وسیله مواد مغذی و خدمات مربوط به سبک زندگی برای والدین و مراقبان آن‌ها است.

در سال ۲۰۱۳، ما ۱۳۰۰ محصول مغذی جدید برای نوزادان، کودکان و اطفالی که هنوز به دنیا نیامده‌اند یا افرادی که به‌تازگی مادر شده‌اند تولید کرده‌ایم و سبزیجات، غلات کامل، شیر، پروتئین‌های بدون چربی و ویتامین و مواد معدنی ضروری بیشتری به محصولات خود اضافه کرده‌ایم.

نستله متعهد است که اطلاعات ارزش‌های غذایی را بر روی تمامی بسته‌های محصولات موجود در پایانه فروش و به‌صورت آنلاین، ارائه کند و راهنمای مقدار وعده‌غذایی را فراهم کند. توسط شیوه‌های بازاریابی ما آشپزی سالم، خوردن غذای سالم و سبک زندگی سالم را ترویج می‌کنیم.

ما تنها مواد غذایی و آشامیدنی و محصولاتی که بخشی از رژیم غذایی مغذی و متعادل هستند را به کودکان بالغ برای فروش و بازاریابی ارائه می‌دهیم.

نستله مقام اول دسترسی به شاخص تغذیه (ATNI) را در سال ۲۰۱۸ کسب کرد، که بزرگ‌ترین شرکت‌های مواد غذایی و آشامیدنی را بر اساس تعهدات مربوط به تغذیه و عملکرد آن‌ها در هفت نوع دسته‌بندی زیر، رتبه‌بندی می‌کند:

حکمرانی، محصولات، دسترسی، بازاریابی، سبک‌های زندگی، برچسب محصولات و جذب مشتریان و مصرف‌کنندگان.