کاهش شکر

تعهد ما: کاهش شکر در محصولات

 

کاهش شکر در محصولات غذایی و نوشیدنی ما یکی از اصلی ترین تعهدات ماست تا بتوانیم ضمن حفظ طعم، انتخاب های سالم تری فراهم کنیم. ما در تلاشیم تا شکر موجود در محصولات محبوب را کاهش دهیم تا به سلیقه آنها احترام بگزاریم و آنها را از انتخاب محصولات با ارزش غذایی کمتر برحذر داریم.

هدف ما

تا سال 2015: کاهش شکر موجود در هر وعده از غذای کودکان و نوجوانان. محصولات غذای صبحانه غله ای تا 9 گرم در هر وعده غذایی جهت ترویج کاهش شکر در رژیم غذایی کودکان. تا پابان سال 2016: ما میزان شکر موجود در محصولات را تا 10% کاهش خواهیم داد. این امر در محصولاتی رخ خواهد داد که ضوابط موسسه تغذیه ای نستله (NF) را رعایت نکرده اند. این کار از کاهش تدریجی نمک در نقاط پرچالش در گستره محصولات ما اطمینان حاصل می نماید.

پیشرفت ما

ما همواره در تلاش برای یافتن راه هایی برای کاهش شکر موجود در گستره محصولات خود هستیم. ما تا بحال گستره وسیعی از محصولات غذایی و نوشیدنی با شکر کم عرضه کرده ایم. تا آخرسال 2015، ما میزان شکر افزوده محصولات خود را تا 18000 تن یا 4.1% از 10% هدف خود را کاهش داده ایم. چالش پیش روی ما، ارایه مستمر راه حل های سالم تر و خوشمزه تری است که مطابق سلیقه مصرف کنندگان باشد. اقدامات بیشتری جهت بهبود انجام شده اند. ما انتظار داریم تا 3.6% دیگر نیز میزان شکر را کاهش دهیم. به منظور اجرای راهکارهای فنی تاثیرگذارتر و پایدارتر در کارخانه هایمان، ممکن است لازم باشد گستره فعالیت هایمان را فراتر از سال 2016 ببریم.

در سال 2015، ما در همکاری با Cereal Partners Worldwide، (شریک ما در جنرال میلز) به تغییر فرمول محصولات خود ادامه می دهیم تا به اهداف خود در کاهش شکر موجود در غذای صبحانه غله ای به ازای 9 گرم در هر وعده دست یابیم. تولید از سال 2016 آغاز خواهد شد.