Sort by
Sort by

چگونه با خدمات مصرف‌کنندگان شرکت نستله ارتباط برقرار کنم؟

لطفا سوالات خود درباره محصولات و خدمات شرکت نستله را با استفاده از کانال‌های ارتباطی زیر بپرسید:

تلفن: ما در هر منطقه‌ای که فعالیت می‌کنیم، دارای تیم خدماتی مصرف‌کنندگان هستیم. شما می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵ و ٠٢١۴٢١۵۶١۵۶ با کارشناسان ما در مرکز پشتیبانی و امور مصرف‌کنندگان شرکت نستله ایران صحبت کنید.

ایمیل:  [email protected]

سامانه پیام کوتاه:  3000202

شبکه اجتماعی:  در اینستاگرام: @nestle_iran