چگونه با خدمات مصرفکنندگان شرکت نستله ارتباط برقرار کنم؟
لطفا سوالات خود درباره محصولات و خدمات شرکت نستله را با استفاده از کانالهای ارتباطی زیر بپرسید:
تلفن: ما در هر منطقهای که فعالیت میکنیم، دارای تیم خدماتی مصرفکنندگان هستیم. شما میتوانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵ و ٠٢١۴٢١۵۶١۵۶ با کارشناسان ما در مرکز پشتیبانی و امور مصرفکنندگان شرکت نستله ایران صحبت کنید.
ایمیل: [email protected]
سامانه پیام کوتاه: 3000202
شبکه اجتماعی: در اینستاگرام: @nestle_iran