ایجاد ارزش مشترک

ما چگونه اثر میگذاریم؟
مزایای کسبوکار و اثرات اجتماعی مثبت باید بهصورت مشترک اثر گذار باشند. این امر هسته اصلی ایجاد ارزش مشترک است.
باور داریم که ایجاد ارزش مشترک، ما را قادر میسازد تا ارزش را برای سهامداران خود بهبود ببخشیم و اثرات مثبت بلندمدتی را برای تمامی سهامدارانی که به کسبوکار ما ارتباط دارند، فراهم کنیم.
مصرفکنندگان خواستار محصولات غذایی سالمتر، طبیعی و اصیلتر هستند و بیشتر به سمت غذاهایی برپایه گیاه و سبزیجات سوق پیدا کردهاند...ما تنها از طریق نوآوری تحولگرایانه میتوانیم نیازهای این جمعیت رو به رشد را برآورده کنیم. از این رو، ما در نستله رویکردی چندجانبه در خصوص روش نوآوری خود اتخاذ کردهایم.
من در برند نسپرسو شاهد تعهدی قدرتمند به پایداری هستم، به همین خاطر است که این مشارکت برای ما رویایی است. مفتخر هستیم که دوچرخهای را تولید کردهایم که به سمت آینده حرکت میکند.
کشور من، پاکستان، با کمبود شدید آب مواجه است و در رتبه چهارم بزرگترین مصرفکنندگان آب قرار دارد. نستله پاکستان با فراهم کردن آب و بهداشت برای بیش از ۶۰۰۰۰ نفر از مردم بهصورت روزانه، از جوامعی که در آن فعالیت میکند، حمایت میکند.