Sort results by
Sort results by

شرکت نستله ایران جایزه ویژه چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی و پایداری ایران را دریافت کرد

جایزه ویژه چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی و پایداری
Back to Press releases

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ در چهارمین همایش جایزه ملی فعالیت‌های اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی که در مرکز همایش‌های صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت نستله ایران رتبه ویژه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی را براساس شاخص‌های بین‌المللی و بومی برای «تداوم کسب و کار مسئولانه»، در میان هفتاد شرکت فعال در این حوزه بدست آورد.

در این رویداد که ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و با حضور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دبیرکل انجمن مدیریت کیفیت ایران و دبیر کل چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری برگزار شد، شرکت نستله ایران به دلیل توجه به پایداری زیست‌محیطی و احیای شیوه‌های کشاورزی مسئولانه، بهینه‌سازی مصرف منابع، تسریع پیشبرد اهداف مبتنی بر تعهدات خود در حوزه ارتقای آگاهی و سلامت کودکان، آموزش و مهارت‌آموزی به جوانان به منظور آماده‌‌سازی این قشر از جامعه برای کار در محیط حرفه‌ای، با دریافت لوح «کسب‌و‌کار مسئولانه» مورد تقدیر قرار گرفت.

علیرضا سرابچی مدیرکل ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی، قوانین کیفی و ارتباط با دولت شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران، ایجاد ارزش مشترک (CSV( را در مرکز رویکرد نستله در راستای پایبندی به هدف مجموعه مبنی بر شکوفایی نیروی نهفته غذا برای بهبود زندگی امروزیان و آیندگان عنوان و خاطر‌نشان کرد: «ما در نستله، در امر اتخاذ سیاست‌های تجاری همواره استوار بر این باور بنیادین هستیم که موفقیت پایدار و بلندمدت در گروی تعهد به ایجاد ارزش مشترک برای زنجیره ذی‌نفعان و مهم‌تر از آن کره زمین است. در این راستا، ما به دنبال پیشبرد راهکارهایی برای کشاورزی تجدیدپذیر و حفاظت از محیط زیست هستیم

وی در ادامه افزود: «نستله با تاریخچه‌ای بیش از ۱۵۰ سال، همواره دیدگاهی بلندمدت به رعایت اصول پایداری داشته است و باعث افتخار و دل‌گرمی است که فعالیت‌های نستله ایران در این عرصه از نگاه صاحب‌نظران این حوزه دور نمانده است. نستله ایران در مسیر مشارکت در توسعه پایدار متعهد می‌شود دانش روز خود در این خصوص را در اختیار جامعه صنعتی کشور قرار دهد.»

این همایش به‌صورت سالیانه و با هدف بررسی پروژه‌ها و فعالیت‌های بنگاه‌های ایرانی در حوزه مسئولیت اجتماعی براساس استاندارد گزارش‌نویسی جهانی GRI و  نوآوری در حوزه‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار می‌شود.