آغاز عرضه جدیدترین محصول نستله ایران در بازار مواد غذایی کشور با تأکید بر تأمین غذای سالم

Back to Press releases

شرکت نستله ایران در ادامه پروژه‌های در دست اقدام خود به‌منظور توسعه تولید ملی و پاسخ به نیاز بازار داخل از طریق ارائه محصولات مغذی و دانش‌بنیان، از عرضه محصولات کمکی آشپزی خود در بازار خبر داد. فرآیند تولید داخل محصولات مگی که به‌صورت رسمی در شهریورماه سال جاری کلید خورد، برای ۵۰ نفر به‌طور مستقیم (که همگی از بانوان هستند) و ۱۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

تولید داخلی این محصولات -چاشنی‌های پلو و خورشت، سوپ‌های نیمه‌آماده و سس به شکل پودر- در حالی محقق شد که مگی سال‌ها پیش (۲۰۰۵ میلادی) پس از گذراندن فاز ابتدایی مطالعات ذائقه‌سنجی، در شهر کاراجابِی ترکیه تولید و به کشور وارد می‌شد. ازاین‌رو عرضه مستقیم آن به بازار مواد غذایی کشور، تازه‌ترین اقدام نستله ایران در راستای پایبندی به تعهدات بلندمدتش در حوزه‌های تأمین داخلی مواد اولیه،‌ بهبود تعادل جنسیتی در مشاغل، ترویج رژیم غذایی و سبک زندگی سالم است.

علیرضا سرابچی، مدیر ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی و روابط برون‌سازمانی نستله ایران با تأکید بر تلاش‌های مستمر این شرکت برای حضور مؤثر در کشورمان بیان داشت: «تداوم سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه تأمین‌کنندگان داخلی به‌منظور ارائه محصولات اساسی غذایی به مصرف‌کنندگان ایرانی و تضمین پایداری زنجیره تأمین ازجمله مهم‌ترین اهداف نستله ایران تعریف شده است.»

وی افزود: «نستله در سراسر دنیا در طول تاریخ همواره برای بهبود زندگی امروزیان و آیندگان در تلاش بوده و اخیرا شکوفا کردن نیروهای نهفته غذا را به عنوان نقشه راه کسب‌وکار خود تبیین کرده است. ازاین‌رو ما همواره ضمن توجه به سلیقه غذایی جامعه ایرانی و مواد مغذی موردنیاز آنها، به دنبال پیشرفت صنایع غذایی کشور بوده و برای ادامه تولید و عرضه کالاهای بشردوستانه در ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. باعث افتخار ماست که سبد محصولات مگی مطابق با سلیقه امروز مصرف‌کننده داخلی فرمولاسیون شده و به‌صورت تولید داخل در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.»