در نظرسنجی «کار با برند محبوب» وبسایت ایرانتلنت (IranTalent)، از مجموع ۱،۳۲۲ شرکت ایرانی و بینالمللی فعال در کشور، نستله ایران چهارمین و در میان شرکتهای فعال در حوزه FMCG (بازار کالاهای تندمصرف) نخستین منتخب کارجویان کشور شناخته شد.
ایرانتلنت، مرجع کاریابی ایران، در گزارش «برند محبوب» سال ۱۴۰۰، که با مشارکت ۱۳،۸۵۰ کارجو تکمیل شدهاست، علاوهبر نمایش شرکتهای محبوب کارجویان، تحلیلهای متعددی بر عوامل موثر در محبوبیت کارفرمایان میان گروههای مختلف ارائه میدهد.
در این گزارش، مهمترین معیار ارزیابی برند کارفرمایی، بعد از میزان حقوق دریافتی، فرصت ارتقا و مسیر شغلی مشخص، برخورداری از امنیت شغلی، ساعات کاری منعطف و داشتن فرصت یادگیری، توسعه فردی و تعادل کار و زندگی، روابط سالم و دوستانه در محیط کار معرفی شده که شرکت نستله ایران موفق به کسب امتیازهای قابلتوجهای در این موارد بودهاست.
علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات، سرویسهای بازاریابی، قوانین کیفی و ارتباط با دولت شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران دراینباره اظهار داشت: «باعث افتخار است که در تعامل با ذینفعان داخلی موفق بودهایم بستر مناسبی برای مهارتآموزی، توانمندسازی و نیز ایجاد فرصت جذب سرمایه انسانی کشور فراهم آوریم و از این طریق در هموارسازی مسیر تحقق اهداف جوانان ایران مشارکت داشتهباشیم.»
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت سرمایهگذاری مداوم بر نیروی انسانی، موفقیت نستله ایران در اعتباربخشی به الگوهای پایدار مدیریت منابع انسانی را وامدار ارائه آموزش و بازآموزیهایی مطابق با استانداردهای جهانی، دانش و فناوری پیشرو در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی و تنوع طیف مسئولیت کارمندان معرفی کرد.
لازمبهذکر است که ۷۲درصد از شرکتکنندگان در این نظرسنجی، بین ٢٠ تا ۳۵ سال بودهاند، که ۷۵درصد از آنها دانشجویان و فارغالتحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشتههای مدیریت کسبوکار، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT)، مدیریت مالی و حسابداری، مهندسی عمران و صنایع بودند.