Sort by
Sort by

عرضه محصول نسکافه گُلد به بازار قهوه کشور در بسته‌بندی جدید و با تأکید بر بومی‌سازی

نسکافه گُلد در بسته‌بندی جدید
Back to Press releases

در ادامه اقدامات شرکت نستله ایران همراستا با پیشرفت تأمین‌کنندگان داخلی و صنایع غذایی کشور به‌منظور رشد تولید ملی و سهولت دسترسی مصرف‌کنندگان به محصولات موردعلاقه خود، محصول پرطرفدار پودر قهوه فوری نسکافه گلد، ازاین‌پس در کشور بسته‌بندی و عرضه می‌شود.

علیرضا سرابچی مدیر کل ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی، قوانین کیفی و ارتباط با دولت شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران، در این باره بیان داشت: «طی دو دهه حضور خود در جمهوری اسلامی ایران، شرکت نستله همواره بر ضرورت بومی‌سازی و پایداری زنجیره تأمین به‌منظور فراهم‌سازی بستر خودکفایی صنایع غذایی و رشد اقتصادی کشور تأکید داشته‌است. برهمین‌اساس، تداوم سرمایه‌گذاری بر توسعه سبد محصولات تولید داخل مجموعه همواره در رأس اولویت‌های سازمانی نستله ایران بوده‌است.»

وی در ادامه، بسته‌بندی محصولات به‌صورت داخلی را نیز از جمله گام‌های مقدماتی در مسیر دستیابی به خودکفایی و بومی‌سازی دانست و اظهار داشت: «باعث افتخار است که همکاری و تلاش‌های دوجانبه متخصصین نستله و شرکای تجاری ملی نهایتا منجر به موفقیت در امر بسته‌بندی داخل محصول نسکافه گلد متناسب با استانداردهای کیفی جهانی در کشور شد.»

پودر قهوه فوری نسکافه گلد ترکیبی است غنی از دانه‌های روشن و خوش‌عطر قهوه عربیکا و ربوستا که به‌منظور استخراج طعم کاراملی و عطر سرشار دانه‌های قهوه، به‌شیوه‌ای ملایم بوداده می‌شود. پودر قهوه فوری نسکافه گلد که از محبوبیت بسیاری در میان مصرف‌کنندگان ایرانی برخوردار است، ازاین‌پس در بسته‌بندی‌های جدید ۱۰۰ و ۲۰۰ گرمی در سراسر فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات قهوه در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.