Sort by
Sort by

اهمیت به آب

ارتقای مدیریت آب به مراحل جدید
اهمیت به آب
به عنوان اثبات عملکردمان در تعهد به استاندارد جهانی مدیریت آب، تا سال ۲۰۲۵ تمامی کارخانههای ما گواهی این استاندارد را دریافت میکنند.

ما به ‌تازگی اعلام کردیم که تا سال ۲۰۲۵، تمامی کارخانههای ما مطابق با اولین استاندارد جهانی مدیریت آب، گواهینامههای لازم را دریافت میکنند. این امر تعهد ما به محافظت از منابع آب برای نسلهای آینده را از طریق همکاری قدرتمند با «اتحاد برای مدیریت آب» تقویت میکند.

آب برای زندگی و کسبوکار ما ضروریست و همچنان یکی از جدیترین چالشهای پایداریست که جامعه امروز با آن مواجه است. ما به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه آب‌رسانی سالم، موظف هستیم بهصورت مسؤلانه و پایدار این منبع ارزشمند را مدیریت کنیم.

مدیریت آب و منابع آبی

اهمیت به آب

ما در شرکت نستله، با متمرکز ساختن تلاشها و منابع خود در چهار حوزه، توجه خود را به آب معطوف کردهایم:

  • در کارخانههای خود، با بهبود پیوسته بهرهوری مصرف آب
  • در حوضههای آبریز، با همکاری با شرکا برای محافظت از منابع اشتراکی آب
  • در سراسر زنجیره تامین ما که چالشهای آب، منبعیابی مواد خام را به مخاطره میاندازد
  • و در جوامعی که در آن حضور داریم، تا دسترسی به آب پاکیزه و بهداشت را توسعه دهیم.
آب یکی از جدیترین چالشهای پایداریست که که جامعه و کسبوکار ما با آن مواجه است. ما در شرکت نستله به آب اهمیت میدهیم. ما ۱۰۰٪ متعهد هستیم تا از منابع آب برای نسلهای آینده محافظت کنیم. امروز ما متعهد میشویم تا تمامی کارخانههای نستله واترز در سراسر جهان، این استاندارد جهانی معتبر و شناختهشده را دریافت کنند. این امر نشان میدهد که ما چگونه بهصورت مثبت در محافظت از منابع آب، در هرجایی که فعالیت داریم، برای منافع مشترک تمامی مصرفکنندگان آب، ‌مشارکت میکنیم. ماریزیو پاترنلو، مدیر عامل نستله واترز

پیشبرد تعهدمان برای «استاندارد اتحاد برای مدیریت آب»

پاییز گذشته، تعهدمان برای  اعطای گواهی استاندارد اتحاد برای آب (AWS) را  به ۲۰ کارخانه خود تا سال ۲۰۲۰ اعلام کردیم. استاندارد AWS  (Alliance for Water Stewardshipمدل معتبر و شناختهشدهای است که مصرف مسئولانه آب تازه را ترویج میکند. تا کنون ما ۸ گواهی استاندارد را در سه کشور دریافت کردهایم: 

Cabazon، Livermore، Los Angeles،Ontario and Sacramento  در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، Hope در کانادا، شیخپورا و اسلامآباد در پاکستان

کارخانه Cabazon ما در کالیفرنیا اولین کارخانهای بود که در آمریکای شمالی گواهی طلایی استاندارد را بدست آورد.

ما در این مسیر تجربیات بسیار ارزنده‌ای کسب‌کرده‌ایم که باعث همکاری بهتر و گستردهتر بین سهامداران محلی شده است و این موضوع باعث درک بهتر چالشهای محلی آب و اقدامات جمعی هدف‌دارتری برای رویارویی با این چالشها میشود. همه این موارد برای مدیریت پایدار منابع آب حیاتی هستند. این امر ما را به پیشروی و تعهد برای دریافت استاندارد AWS برای تمامی کارخانههای خود، ترغیب کرده است.

ما عمیقا باور داریم که با همکاری هم می‌توانیم عاملی برای ابجاد تغییرات باشیم.