Sort by
Sort by

قهوه روزانه

۵ مورد از تحولات در عادات قهوه‌نوشی ما
قهوه روزانه
اگرچه دنیای اطرافمان به‌سرعت تغییر می‌کند، اما بسیاری از چیزها هستند که بدون تغییر می‌مانند. علاقه ما به قهوه یکی از همان امور است.  نوشیدن قهوه راهی برای بازیابی انرژی و داشتن حس مثبت در طول روز است.

جذابیت قهوه در میان نسل‌ها و فرهنگ‌های مختلف، آن را به یکی از محبوبترین نوشیدنیها در سراسر دنیا بدل کرده است. در ادامه به دلایلی که ما را به سمت نوشیدن قهوه سوق می‌دهد می‌پردازیم:

به‌دنبال کمی هیجان با نوشیدن قهوه هستید؟

این روزها نسبت به گذشته کنجکاوی بیشتری درباره قهوه داریم.  بسیاری از ما با امتحان کردن طعم‌های متفاوت قهوه یا روش‌های مختلف نوشیدن آن، به دنبال تجربه چشیدن مزههای جدید هستیم. همانطور که یک آشپز حرفه‌ای به دنبال  تفاوت‌های ظریف در طعم مواد غدایی است، بسیاری از ما نیر به‌دنبال فرصتی برای امتحان  روش‌های مختلف دم‌آوری  و مصرف انواع کمیاب قهوه هستیم.

قهوه فوری کلاسیک نستله با برشتگی تیره(رست تیره)،  شما را با گستره‌ جدیدی از طعم‌ها آشنا می‌کند. این محصول از دانه‌های قهوه‌ای تهیه شده که به مدت طولانی برشته‌ شده‌اند، تا تیرگی، غلظت و مزه بیشتری را در طعم و رایحه خود ارائه دهد.

قهوه فوری کلاسیک نستله با برشتگی تیره

قهوه‌های تک‌خاستگاه برند Nespresso  تحقق همان رویایی است که طرفداران قهوه به دنبال آن هستند: تمامی قهوه‌ها از مزارعی در مناطق دوردست تهیه شده‌اند. برنامه احیا خاستگاه‌ها نسپرسو به کاشت قهوه در مناطقی که رو به انقراض بودند، جان تازه‌ای بخشیده است.

 به سلامت خود اهمیت می‌دهید؟

اگر بهبود سلامت برایمان اهمیت دارد، چرا سلامتی را وارد لذت‌های روزانه خود نکنیم؟

قهوه غنی شده

بهترین نمونه سری ترکیبی قهوه خانگی استارباکس است که در ایالات متحده آمریکا عرضه شده. این سری از محصولات قهوه حاوی ویتامین‌های ضروری، زردچوبه و نوعی ادویه بومی آمریکایی با آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند و خواص ضد التهاب است.

در خانه هستید؟  ما لذت کافه رفتن را به منزل شما می‌آوریم

سال ۲۰۲۰، باعث شد بسیاری از ما نسبت به گذشته وقت بیشتری را در خانه بگذرانیم. این وضعیت باعث شد  نتوانیم مانند گذشته به کافه مورد علاقه خود رفت‌وآمد داشته‌ باشیم.

  سری قهوه خانگی کاپوچینو و لته فوری استارباکس   این امکان را فراهم میکند تا در خانه از محصولات محبوب استارباکس که به آسانی تهیه می‌شوند،‌ لذت ببریم. علاوه‌براین، پودر طعم‌دار خامه‌ایکننده قهوه استارباکس به نوشیدنی شما همان  کیفیت قهوه‌ای را می‌دهد که در کافه می‌نوشید. همچنین می‌توانید خودتان را به یک فنجان قهوه فوری Nescafé Gold مهمان کنید. این محصول در طعم‌های تافی نمکی و موکا فندقی یا لته کارامل عسلی ارائه می‌شود.

قهوه خانگی استارباکس

در ایالات متحده آمریکا برند Chameleon قهوه سرد‌دم – که زمانی تنها در کافه‌ها موجود بود –  را برای اوقات دورکاری در منزل فراهم کرده است. این محصول در شکل‌های متنوعی مانند قوطی‌های آماده مصرف، بطری و کنستانتره ارائه می‌شود.

قهوه سرد

محصول Nescafé Azera گزینه مناسبی برای نوشیدن قهوه حین جلسات آنلاین و دورکاری است، خصوصا زمانی که برای دم کردن قهوه وقت کافی نداریم. این محصول حاوی قهوه برشته و آسیاب شده است و با کیسه‌های قابل کمپوست شدن ارائه می‌شود و مثل چای‌ کیسه‌ای آماده می شوند.  

تمایل دارید از محصولات گیاهی استفاده کنید؟

محصولات لبنی گیاهی به‌سرعت در حال محبوب شدن هستند. طعمی عالی دارند و اثرات زیست‌محیطی آن‌ها مطلوب است.   برخی از ما به سمت‌ رژیم گیاه‌خواری و وگانیسم می‌رویم، و برخی دیگر به دنبال فرصتی برای ایجاد تغییرات کوچک در رژیم غذایی خود هستیم که   اثرات مثبتی بر سلامت ما و محیط زیست داشته باشند.

قهوه برای گیاهخواران

لته فوری Nescafé با بادام، جو، نارگیل و قهوه ٪۱۰۰ عربیکا تهیه شده است. این محصول اولین قهوه لاته فوری غیرلبنی است که مورد تایید جامعه وگان قرار گرفته است.

پودر غبرلبنی خامه‌ای کننده استارباکس، با ترکیب بادام و جو تهیه شده است و با طعم‌های کارامل و فندق در ایالات متحده آمریکا در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.  چنین محصولاتی، میتوانند جایگزین‌های گیاهی برای داشتن یک قهوه عالی باشند.

نگران شرایط زیست‌محیطی کره زمین هستید؟

درحالی که گرمایش زمین و کاهش تنوع زیست‌محیطی سرخط اخبار را به خود اختصاص داده است، ما بر شیوه‌ تولید محصولات متمرکز شده‌ایم. 

قهوه‌ای که به‌صورت پایدار تولید شده است، طعم بهتری دارد – این شعار شرکت نستله است. در سپتامبر سال ۲۰۲۰، ‌برند Nespresso متعهد شد که هر فنجان از قهوه برای مصرف‌کنندگان خانگی و مشتریان تجاری تا سال ۲۰۲۲، کربن خنثی بشود.

بهبود روش‌های پرورش قهوه

 همچنین ما برای دستیابی به اهدافمان با تعدادی از سازمان‌های جامعه مدنی همکاری می‌کنیم. این همکاری گستره‌ای از اقدامات مختلف مانند آموزش اصول کشاورزی پایدار به کشاورزان قهوه، تولید گونه‌های جدید قهوه با مقاومت در برابر بیماری و بازدهی محصول بیشتر و حمایت از برابری جنسیتی را در بر می‌گیرد.

همچنین ما برای شفافیت بیشتر در سراسر زنجیره ارزش قهوه خود از فناوری‌هایی مانند بلاک‌چین استفاده می‌کنیم. برای مثال برند قهوه Zoégas در سوئد. با استفاده از QR  کد موجود روی بسته محصول، می‌توانید از خاستگاه قهوه، کشاورزان، زمان برداشت، مدت برشته‌کاری و گواهی صادرات آن مطلع شوید.

ما هم به اندازه‌ شما به قهوه علاقه داریم و آخرین تحولات دنیای قهوه را دنبال می‌کنیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین قهوه را به شما ارائه کنیم.