Sort by
Sort by

نیروی گیاهان

شرکت نستله محصول غیرلبنی Milo را در آسیا روانه بازار می‌کند.
نیروی گیاهان

از آنجایی که مصرف‌کنندگان در آسیا، جایگزین‌های لبنی بیشتری در رژیم غذایی خود جای می‌دهند، شرکت نستله جایگزین‌های گیاهی برخی از محبوب‌ترین محصولاتش را به بازار این مناطق روانه  خواهد کرد.

این محصولات شامل جایگزین جدید گیاهی Milo می‌شود. نوشیدنی برتر مالت شکلاتی که در بسیاری از کشورهای آسیایی مصرف‌کنندگان از نوشیدن آن لذت می‌برند.

این محصول در آسیا و ابتدا در مالزی، کشوری که نسل‌های پیشین محصول Milo،  ۷۰ سال پیش، ‌در سال ۱۹۵۰ در آن ارائه شد، به بازار روانه می‌شود. همچنین شرکت نستله مالزی، مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های گیاهی نسکافه، مانند لاته گیاهی را ارائه‌ خواهد کرد. هر دوی این محصولات در ماه آوریل به فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد.

طعم دلچسب و خوشمزه نوشیدنی گیاهی مالت شکلاتی

مصرف‌کنندگان علاقه بسیاری به نوشیدنی Milo دارند، از این رو، تیم‌های توسعه محصولات تلاش بسیاری کردند تا طعم منحصر‌به‌فرد نوشیدنیMilo را تنها با استفاده از مواد گیاهی، به مصرف‌کنندگان ارائه کنند.

این محصول جدید،‌ شیر موجود در دستور تهیه اصلی را با شیر بادام و سویا جایگزین می‌کند،‌ دو ترکیب اصلی محصول – مالت و کاکائو – تغییری نخواهند کرد.

هر بطری دارای ۵/۶ گرم پروتئین است و همچنین شکر کمی دارد و حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است تا به آزاد شدن مؤثر انرژی کمک کند.

مایانک تریودی، سرپرست واحد استراتژیک محصولات لبنی نستله می‌گوید: «Milo در کشور مالزی و در سراسر آسیا برندی نمادین و محبوب بسیاری از نسل‌ها است. ما می‌خواهیم جایگزین‌هایی به روز و مطابق با سلایق مصرف‌کنندگان ارائه کنیم. به‌همین دلیل برای ارائه گزینه‌هایی متناسب با سبک زندگی افراد، محصول غیرلبنی Milo را با اشتیاق ارائه می‌کنیم.»

طعم واقعی لاته

شرکت نستله در نوآوری ترکیب‌های گیاهی قهوه پیشگام است و نستله مالزی نیز جایگزین گیاهی دیگری از برند نمادین خود ارائه می‌کند – نسکافه جو دوسر و لاته بادام.

محصول غیرلبنی Milo

 

محصولات قهوه ترکیبی گیاهی از محبوبیت بالایی برخورداند و گستره محصولات آن نیز در حال رشد و توسعه هستند.

 نستله تاکنون تعدادی از این محصولات را در برخی از کشورها در اروپا و آمریکا و اقیانوسیه روانه بازار کرده است و اخیرا هم گستره‌ای از محصولات نسکافه گیاهی و لاته‌های استارباکس را در ژاپن ارائه کرده است.

لاته بادام غیرلبنی نسکافه، از ترکیب بادام و نخود تهیه شده ‌است در حالی که محصول لاته جودوسر غیر لبنی  برند نسکافه،  با ترکیب اصلی جو دوسر و سویا تهیه شده است.

اکتشافی گیاهی

شرکت نستله با تکیه بر تخصص خود در محصولات لبنی و پروتئین‌های گیاهی بر ارائه گستره متنوعی از جایگزین‌های گیاهی که تکمیل‌کننده رژیم غذایی روزانه افراد است،‌تمرکز دارد. این جایگزین‌ها، شامل محصولات تهیه‌شده با نخود، برنج، جودوسر، سویا، نارگیل و بادام هستند.

 

گوگلیلمو بونورا، سرپرست مرکز تحقیق و توسعه نستله در سنگاپور می‌گوید: «ما با ارائه گستره متنوعی از محصولات خوشمزه، ‌مغذی، پایدار و گیاهی، توزیع محصولات خود در سراسر آسیا را گسترش می‌دهیم. «می‌خواهیم افراد با سهولت بیشتری جایگزین‌های گیاهی را در رژیم غذایی خود قرار دهند و در عین حال اثرات کربن خود در سراسر زنجیره تامین را کاهش دهیم.»

 

مرکز تحقیق و توسعه نستله در سنگاپور، قطب نوآوری منطقه در ارائه جایگزین‌های گیاهی لبنیات در آسیا محسوب می‌شود. این مرکز با شبکه جهانی تحقیق و توسعه نستله که بالغ بر ۳۰۰ محقق، مهندس و تولید‌کننده محصولات که در حوزه تحقیق و توسعه محصولات گیاهی در آن فعالیت می‌کنند، همکاری نزدیکی دارد.

 

روندی رو به‌رشد

بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط GlobalData انجام شده است، ٪۴۰ از مصرف‌کنندگان در منطقه آسیا تمایل بیشتری به مصرف به مواد غذایی گیاهی پیدا کرده‌اند و یک‌سوم آن‌ها به رژیم فلکسیتارین (نیمه گیاهخواری) تمایل پیدا کرده‌اند که گوشت و لبنیات کمتری را دربر می‌گیرد.

نیاز به جایگزین‌های گیاهی لبنیات که از طعم خوبی برخوردارند و موادی مغذی را ارائه می‌دهند، در حال افزایش است. از آنجایی که پروتئین‌های گیاهی با آلاینده‌های کمتری تولید می‌شوند و به آب و زمین زراعی کمتری نیاز دارند، خانواده‌های بیشتری به دلایل زیست‌محیطی این روند را دنبال می‌کنند.

 

لازم به ذکر است که محصول نمایش داده شده فوق، هم اکنون جزو سبد محصولات نستله  در جمهوری اسلامی ایران نمی باشد.