Sort by
Sort by

آغاز برنامه‌های آموزشی مشترک با پیش‌دبستانی‌‌ و دبستان‌ها

آغاز برنامه‌های آموزشی مشترک با  پیش‌دبستانی‌‌ و دبستان‌ها

سبک زندگی سالم در کودکی، سلامت و تندرستی را برای بزرگسالی کودکان ما رقم می‌زند.

نستله برای کودکانی سالمتر برنامه‌ای جهانی است که با هدف کمک به ۵۰ میلیون کودک جهان برای داشتن زندگی سالمتر تا سال ۲۰۳۰، در بسیاری از کشورها در حال اجرا است.

در این برنامه با کمک به بالا بردن دانش تغذیه عمومی و ارائه راهکارهایی ساده و قابل‌اجرا در حوزه تغذیه و فعالیت فیزیکی و همچنین نوآوری و تولید محصولات مغذی‌تر، در تلاشیم با کمک والدین و مراقبین، به پرورش کودکانی با عادات غذایی و سبک زندگی سالم کمک کنیم.

تمرکز این برنامه بر موارد اصلی زیر است:

مدیریت وعده‌های غذایی

مدیریت وعده‌های غذایی

مصرف مواد غذایی سالم و متنوع

مصرف مواد غذایی سالم و متنوع

نوشیدن آب بیشتر

نوشیدن بیشتر آب

فعالیت فیزیکی

فعالیت فیزیکی

در سال ۱۴۰۰، در ایران با هدف ارتقای سبک زندگی سالم تحت برنامه نستله برای کودکانی سالم­تر، ۹ شخصیت کودکانه که هریک شغل و نام جالبی دارند و نماینده گروه‌های اصلی غذایی هستند را خلق کردیم.آنها در سرزمین سلامتی زندگی می­کنند و با داستان­های خود بطور غیرمستقیم به کودکان مطالب پایه تغذیه، مدیریت مصرف مواد غذایی، فعالیت فیزیکی و نوشیدن منظم آب را آموزش می‌دهند.

نستله برای کودکانی سالم‌تر

این داستان‌ها در صفحه سرزمین سلامتی  قابل دسترس هستند.

از دی ماه ۱۴۰۱ برنامه­های آموزشی مشترک با مدارس  را  با تمرکز بر آموزش بشقاب غذایی سالم  و گروه‌های غذایی به همراه کارگاه‌های عملی آغاز کرده­ایم . در صورت علاقه مندی به برگزاری این برنامه با امور مصرف‌کنندگان شرکت نستله ایران تماس حاصل فرمایید.