Sort by
Sort by

آغاز عرضه مستقیم پودر قهوه‌ فوری نسکافه گلد در بسته‌بندی‌های ساشه‌ای

نسکافه گلد ۵

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ – شرکت نستله ایران، در ادامه اقدامات خود در راستای توسعه تأمین‌کنندگان داخلی به‌منظور سهولت دسترسی مصرف‌کنندگان به محصولات موردعلاقه‌ خود، توسعه صنایع غذایی کشور و لذا تولید ملی، ازاین‌پس محصول پرطرفدار پودر قهوه فوری نسکافه گلد را در بسته‌های ساشه‌ای ۱/۸ گرمی در کشور بسته‌بندی و عرضه می‌کند.

علیرضا سرابچی مدیر کل ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی، قوانین کیفی و ارتباط با دولت شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران، در این باره بیان داشت: «با فرا رسیدن بیستمین سال فعالیت مستمر در جمهوری اسلامی ایران، شرکت نستله همچنان بر ضرورت بومی‌سازی و پایداری زنجیره تأمین به‌منظور فراهم‌سازی بستر خودکفایی صنایع غذایی و رشد اقتصادی و اهتمام بر ایجاد اشتغال در کشور تأکید دارد. برهمین‌اساس، تداوم سرمایه‌گذاری بر توسعه سبد محصولات تولید داخل مجموعه همواره در رأس اولویت‌های سازمانی نستله ایران بوده ‌است و این راه با تمام تلاش و تمرکز ادامه خواهد یافت.»

نسکافه گلد

پودر قهوه فوری نسکافه گلد ترکیبی است غنی از دانه‌های روشن و خوش‌عطر قهوه عربیکا که به‌منظور استخراج طعم کاراملی و عطر سرشار دانه‌های قهوه، به‌شیوه‌ای ملایم بوداده می‌شود. پودر قهوه فوری نسکافه گلد که از محبوبیت بسیاری در میان مصرف‌کنندگان ایرانی برخوردار است، ازاین‌پس، علاوه‌بر بسته‌بندی‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ گرمی، در بسته‌بندی جدید و به‌صورت ساشه‌ای نیز در سراسر فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات قهوه در دسترس مصرف‌کنندگان عزیزمان قرار خواهد گرفت.

برای تهیه یک فنجان قهوه نسکافه گلد دل‌چسب، با رایحه‌ای غنی و طعمی ملایم از دانه‌های قهوه‌ گلد عربیکا، کافی است هر ساشه را با ۱۸۰ میلی‌لیتر آب در دمای ۸۰ درجه ‌سانتی‌گراد ترکیب کنید.